Kérdése van?
06 30 30 20 755
Ingyenes szállítás
20 000 Ft felett
Az Ön kosara üres.
Ingyenes házhoz szállítás

Székesfehérváron ingyenesen házhoz szállítjuk a rendeléseket, értékhatártól függetlenül.

Csomagjainkat kézbesíti
Facebook

Rendelési feltételek:

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérlek, amennyiben a KATMANDU Webáruházban szeretnél vásárolni, olvasd el figyelmesen az alábbi Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus úton kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén fordulj hozzánk bizalommal az Elérhetőségeink egyikén!


Üzemeltetői adatok

Cégnév: Bar-Pipal Kft.
Cégjegyzékszám: 07-09-021368 (Fejér Megyei Bíróság, mint Cégbíróság)
Adószám: 23597918-1-07
Székhely, levelezési és panaszkezelési cím: 8000 Székesfehérvár, Szőlő u. 69.
Telefon: +3630-3020755
Emailcím: info@katmandu-webaruhaz.hu
Kapcsolattartó személy: Mayer Nóra

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-79153/2014
Szerződés nyelve: magyar
Szállítási partner, partnerek megnevezése: Posta (MPL), Sprinter (PickPackPont)
Személyes átvételi lehetőség: Székesfehérvár, Szőlő u. 69.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8-16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-4 munkanap
Webáruház domain: katmandu-webaruhaz.hu

Tárhely szolgáltató adatai

Cégnév: KontorNET Bt.
Címe: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Emailcíme: info"kukac"startuzlet.hu

A webáruház termékkínálata

Kizárólag Nepálból származó kézművestermékek:
- bizsuékszerek (nyakékek, karkötők, fülbevalók, gyűrűk)
- hangszerek
- hangtálak
- meditációs kellékek, kegytárgyak, vallási szimbólumok (imamalmok, rózsafüzérek, szobrok, füstölők stb.)
- thangkák (buddhista festménytekercsek)
- táskák, pénztárcák
- lakástextíliák (terítők, párnahuzatok stb.)
- egyéb ajándéktárgyak (kulcstartók, hűtőmágnesek stb.)


Árak

A termékek mellett feltüntetett ár a bruttó fizetendő egységár (0% ÁFÁ-t tartalmaz), amely nem tartalmazza a szállítás költségét.

Rendelési információk

Rendeléseket kizárólag online - az internetes webáruházi felületen - fogadunk el. A termékek megrendeléséhez előzetes regisztrációra nincs szükség. Regisztráció esetén a következő vásárlásnál már nem kell újra megadnod az adataidat, szállítási címet.

A beérkezett megrendelésről általában 24 órán belül, de legfeljebb 48 órán belül visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás tartalmazza a teljesítés várható időpontját.

Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendeléseket beszerzési vagy szállítási nehézségek esetén később és/vagy részben teljesítsünk csak, illetve hogy a megrendelést - akár indoklás nélkül is - visszautasítsuk. Ilyen eseményekről emailben vagy telefonon tájékoztatjuk a megrendelőt.

A webáruházban igyekszünk a termékekről olyan fotókat megjeleníteni, amelyek a lehető leghűebben mutatják be az adott terméket. Mindazonáltal előfordulhat, hogy a termék színe a valóságban némi árnyalattal eltér a fotón látottól. Ezért elnézésedet és megértésedet kérem.

Személyes átvétel lehetősége: telefonos egyeztetés után címünkön.

 

A vásárlás menete

1. Válaszd ki a termékeket, amelyeket szeretnél megvenni a fehér KOSÁRBA HELYEZÉS gombra kattintva. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, itt lehet beírni, ha több darabot is szeretnénk az adott termékből.

2. További termékek kiválasztásához kattints a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra, vagy ha befejezted a vásárlást, a MEGRENDELÉS gombra.

3. A KOSÁR TARTALMA, MEGRENDELÉS fül mindig megjelenik, miután egy terméket kiválasztottál. Ennél a pontnál hibás adatbevitel esetén lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát. Egy vásárlás alkalmával bármennyi terméket tehetsz a kosárba, darabszámtól, értéktől függetlenül.

4. A MEGRENDELÉS gombra kattintás után Kosár tartalma oldalról kell elküldened (feladnod) a megrendelést. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésed, amíg azt ezen az oldalon a FIZETÉS gombra kattintva nem kezdeményezed.

5. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

6. Szállítási / Számlázási adatok megadása vagy ha már regisztráltál, akkor a belépési adatok megadása (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció)

7. Az adatok megadását követően a MEGRENDELÉS gombra kattintva küldheted el a megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, illetve megjegyzést is írhatsz a megrendeléshez.

8. A beérkezett megrendelésről általában 24 órán belül, de legkésőbb 48 órán belül küldünk egy visszaigazolást emailben. Küldeményeket csak munkanapokon adunk fel.

9. Átvétel, kiszállítás módjai:

  • Székesfehérváron: elvisszük a megadott címre vagy érte jöhetsz. Szállítási költség nincs!
  • Postai küldeményként elküldjük megadott címre vagy átvehető postahivatalokban (postánmaradó), a Posta csomagautomatáiból, MOL PostaPontokon.
  • Személyes átvétel Pick Pack Pontok-on az ország 170 településén
  • Átvétel egyéb módja: ha van más lehetőség is arra, hogyan jusson el hozzád a rendelésed (pl. valaki elviszi neked), mi állunk elébe! A postaköltséget megspórolhatod. Előzetes egyeztetés után.
  • Évközben számos rendezvényen, fesztiválon és vásárban fordulunk meg. Ezeket mindig előre jelezzük az Itt találkozhatsz velünk oldalon. Ha ilyen rendezvényen vennéd át a rendelésed személyesent, akkor jelezd nekünk rendeléskor a Megjegyzés rovatban. Így megspórolhatod a szállítási költséget.

10. Mikor kapod meg a megrendelt árukat, az a választott kiszállítási módtól függ:

  • a postai küldemény a rendelést követő 2. munkanapon érkezik meg vagy vehető át. Előre utalás esetén csak az utalás beérkezése után postázzuk a küldeményt.
  • budapesti Pick Pack Pontra a kiszállítás a feladást követő 3. munkanapon, vidéki Pick Pack Pontra pedig a 4. munkanapon történik. A küldeményt a Pick Pack Ponton a kiszállítást követően 5 napig van lehetőséged átvenni.
  •  személyes átvétel Székesfehérváron előzetes telefonos egyeztetés alapján történik.

11. Fizetési módok

  • Utánvételes fizetés: a küldemény átvételekor fizetsz készpénzben a postásnak / a postahivatalban / PostaPonton / MOL Postaponton / Pick Pack Ponton.
    PostaPontok és Pick Pack Pontok egy részénél bankkártyás fizetés is lehetséges.
  • Fizetés banki átutalással: a termékek és az esetleges szállítás ellenértékét a bankszámlánkra előre átutalod. A küldeményt az utalás megérkezése után azonnal postázzuk.
    Az átutalást a CIB Banknál vezetett 10700787-66963671-51100005 számú bankszámlánkra kérjük.
    CIB Bankfiókban történő készpénzbefizetést nem fogadunk el!
  • Személyes átvétel esetén az áru kifizetése készpénzben történik.

Magyarországon kívül más európai országokból is fogadunk megrendeléseket! A kézbesítés mikéntjéről és költségéről emailben adunk tájékoztatást.

FONTOS!

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Hibásan leadott vagy teljesített megrendelések

1. Ha elküldted már a megrendelésedet, de valamit eltévesztettél benne vagy meggondoltad magad és még nem történt teljesítés (fizetés, kiszállítás), akkor nincs veszve semmi. Írd meg, mit szeretnél módosítani a rendeléseden!

2. Ha ezt már csak akkor vetted észre, miután megkaptad a csomagot, akkor jelezd minél előbb emailben vagy telefonon és megpróbáljuk orvosolni a hibát. Ennek a költségei sajnos Téged, mint Vásárlót terhelnek.

3. Előfordulhat, hogy mi tévedünk (természetesen igyekszünk, hogy ne történjen ilyen), és hibásan teljesítünk egy megrendelést. Ilyenkor a hiba kijavításának a költségei minket, az Üzemeltetőt terhelnek.

Három kívánság

Ebben a webáruházban nemcsak három, hanem akárhány kívánsága lehet a kedves Vásárlónak.

Talán mindenkivel előfordult már, hogy amit éppen szeretett volna vásárolni, azt nem találta meg sehol vagy éppen nem olyan volt, amit igazán szeretett volna, esetleg kicsit kisebb vagy nagyobb, más volt, mint ahogy neki megfelelt volna. Az ilyen kívánságokkal itt nyugodtan fordulhatsz hozzánk. Pl. a karkötő bővebb/szűkebb mint a kezed, a nyakláncot hosszabbra/rövidebbre szeretnéd, pont ilyen szín nem tetszik, hanem...legyen, vagy bármi ilyen kérésed lenne, csak jelezd nekünk! Ami megoldható, azt megoldjuk!


A vásárlástól való elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Te mint Vásárló a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlási szándékodtól. Ha mégis megindoklod, annak örülni fogunk, mert segítesz vele.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási jog gyakorlása

Az elállási szándékodat telefonon vagy emailben vagy postai úton jelezd felénk az itt letölthető Elállási nyilatkozat kitöltésével vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A terméket címünkre (Bar-Pipal Kft., 8000 Székesfehérvár Szőlő u. 69.) kérjük visszajuttatni indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül személyesen vagy postán ajánlott küldeményként. (Utánvételes csomagot nem veszünk át!)
Az általad kifizetett összeget (áru értéke + szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítjük.

Ha a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhel. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.

FONTOS! A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te vagy köteles viselni. Ezen felül egyéb költség nem terhel Téged. Vállalkozásunk azonban követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

Jótállás, szavatosság

Csomagolás előtt minden esetben meggyőződünk arról, hogy a termék hibátlan állapotban van és a lehető legnagyobb gondossággal csomagoljuk el. Mindezek ellenére előfordulhat, hogy a vásárló hibát észlel a kapott terméken. Ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot emailben és igyekszünk megtalálni a módját, miként tudjuk orvosolni a hibát (csere, kijavítás,  visszatérítés).

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 3. melléklete alapján:

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Bar-Pipal Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Bar-Pipal Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Adatkezelési nyilatkozat

A katmandu-webaruhaz.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Bar-Pipal Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • E-mail cím
  • Használni kívánt jelszó
  • Név
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Bar-Pipal Kft. bizalmasan kezeli nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 1 munkanapon belül. A Bar-Pipal Kft.által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a Bar-Pipal Kft.nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Bar-Pipal Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Bar-Pipal Kft.által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Bar-Pipal Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info @ katmandu-webaruhaz.hue-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Panaszkezelés

A vásárló a termékkel vagy a vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait szóban telefonon vagy írásban (postai vagy elektronikus úton) terjesztheti elő elérhetőségeinkre.

A vállalkozás a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg a vásárló részére. A vállalkozás a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a vállalkozás egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza az alábbiakat:

  • a vásárló nevét, lakcímét;
  • a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját;
  • a vásárló panaszának részletes leírását;
  • a vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét;
  • a vállalkozás nyilatkozatát a vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges;
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és  - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a vásárló aláírását;
  • a jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét;
  • telefonon  vagy  egyéb  elektronikus  hírközlési  szolgáltatás  felhasználásával  közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát.

A vállalkozás a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a vállakozás az elutasítás indokáról tájékoztatja a vásárlót.

Amennyiben vállalkozás és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva vásárló számára:

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Amennyiben a panaszkezelési tevékenység nem a vásárló megelégedésére történt, vagy a vásárló panasza elutasításra került, a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (továbbiakban: kamara) mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhet. A Fogyasztó a www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhat az illetékességi területről. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A vállakozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Fejér Megyei Békéltető Testület 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Tel.: 22/510-310

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Amennyiben Szolgáltató a panaszkezelés során megsértette a Fogyasztó számára biztosított jogszabályokat, a Fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu.

  • ODR (online vitarendezési platform)

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.
Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.
Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr
Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Bar-Pipal Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

Három kívánság

Régóta keresed és nem találod, amire vágysz? Vagy nem egészen olyant kínálnak, amilyent szeretnél? Írd meg nekünk és ha tudunk, segítünk!

info@katmandu-webaruhaz.hu

Elérhetőségek

E-mail: info@katmandu-webaruhaz.hu

Bar-Pipal Kft.
8000 Székesfehérvár Szőlő u. 69.
TELEFON: 06-30-302-0755
https://katmandu-webaruhaz.hu - Bar-Pipal Kft.
Webáruház készítés a StartÜzlettel.